środa, 28 marca 2018

SHARE WEEK 2018, czyli blogerzy polecają blogerom



Od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie myśl założenia bloga książkowego. Rozważałam wszystkie „za” i „przeciw”, a moją głową targały różne wątpliwości. W ostatecznym rozrachunku stworzyłam tego oto bloga o nazwie O-czytane. Mam świadomość, że strona, którą macie przed sobą, nie jest idealna - wymaga poprawek i stałego dopracowania. Mimo tego szczerze mogę powiedzieć, że jest to mój „mały – wielki” sukces i jestem z niego dumna.  Grunt to nie spocząć na laurach i szukać inspiracji do dalszego tworzenia. ;) 

W świecie blogosfery funkcjonuję stosunkowo od niedawna. Kilka dni temu zetknęłam się w sieci z hasłem „SHARE WEEK 2018”. Temat mnie zainteresował, dlatego poszperałam co nieco i sprawdziłam o co chodzi. A rozchodzi się o akcję polecania cudzych blogów przez blogerów. W skrócie - wybieram moje trzy ulubione blogi i polecam. 

Twórcą tego przedsięwzięcia jest Andrzej Tucholski -
https://andrzejtucholski.pl/
W SHARE WEEK 2018 biorę udział po raz pierwszy. :)

Oto moje 3 ulubione blogi:

Patrycja – jak sama o sobie pisze – jest „miłośniczką słowa pisanego i dobrej kawy. Chętnie angażuje się w pomoc innym.” Mogę powiedzieć, że jest to w stu procentach prawda! Ta dziewczyna rzetelnie zajmuje się tym, co lubi. Wpisy na blogu Patrycji czyta mi się bardzo przyjemnie. Na blogu znajdziecie fachowo napisane recenzje książek, ciekawe wywiady z pisarkami oraz informacje o patronatach książek, jakie objęła. W dodatku jest to bardzo życzliwa dziewczyna – sama z własnej woli służyła mi dobrą radą, kiedy ja podejmowałam pierwsze kroki ze swoim blogiem. Bardzo jej za to dziękuję, a Wam serdecznie polecam zajrzeć na bloga Patrycji!

Znany, książkowy blog prowadzony przez Joannę. Treści na stronie nieprzeszkadzajterazczytam.blogspot.com zachwycają mnie swoją formą, wyglądem i treścią. Joanna dobrze wie jak zachęcić czytelnika do sięgnięcia po konkretną książkę i bardzo kocha to, co robi. Na facebookowej stronie Joanny pod nazwą NIEnaczytana znajdziecie między innymi recenzje, patronaty i zapowiedzi książek oraz autorski cykl „Przepytywajka” oraz „Na kanapie u NIEnaczytana”. Blog i fanpage Joanny ujmują mnie uroczymi grafikami z cytatami książek i pięknymi zdjęciami. Aż chce się czytać i oglądać!

Oprócz czytania książek trzeba coś jeść ;). Jak mówią znane przysłowia: „Polak głodny, Polak zły” i „Przez żołądek do serca”. W moim przypadku sprawdzają się one w stu procentach i na „głodniaka” nie jestem w stanie dobrze funkcjonować. I tak na początku mojej przygody w blogosferze odkryłam blog o jedzeniu. „Kulinarnie Niepoważni”. Trójka ludzi szuka ciekawych miejsc w Polsce i Europie, gdzie można dobrze zjeść i nie stracić połowy majątku. Jakub, Aneta i Ewa swoimi fotorelacjami i wpisami na blogu zachęcają do wyjścia z domu i spotkania się ze znajomymi na „dobrym żarciu”. Nie pozostaje mi nic innego jak wypad na miasto w celu sprawdzenia kilku polecanych przez nich miejsc!


21 komentarzy:

  1. Ten ostatni blog mnie zainteresował, zaraz zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fachowo prowadzony! Dodatkowo można nacieszyć oczy smakowitymi zdjęciami ;)

      Usuń
  2. Powodzenia! A na blogi chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzruszyłam się bardzo, dziękuję pięknie <3 To miłe kiedy ktoś docenia, to co robię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna inicjatywa :) dwa z wymienionych blogów znam, na trzeci z chęcią zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :) Share week ---> bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa akcja. Nazwa obiła mi sie o uszy, ale nie mialam nigdy czasu sprawdzic o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dowiedziałam się o akcji dopiero niedawno ;). Uważam, że to pozytywna akcja, dlatego postanowiłam wziąć w tym udział :)

      Usuń
  7. Nawet nie wiedziała, że jest taka fajna inicjatywa! Zapoznam się z tymi blogami, a następnym razem sama chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga :) Lecę czytać o Share Week, bo zainteresowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I oczywiście zapraszam! A głosowanie na blogi w Share Week trwa do 8 kwietnia, więc jeszcze jest szansa :)

      Usuń
  9. Muszę zajrzeć na tego ostatniego bloga. Może coś mnie zainspiruje (choć muszę przyznać, że fanką gotowania nie jestem). ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogi z pewnością przejrzę! Uwielbiam odkrywać nowe miejsca w sieci! Dopóki sama nie założyła bloga, wydawało mi się, że prowadzenie bloga jest łatwizną. Prawda jest, że trzeba na to poświęcać naprawdę duuużo czasu i trzeba to lubić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam molinkaksiazkowa.blogspot.com i czytam. Bardzo przyjemna lektura.

    OdpowiedzUsuń

„Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze”, Kot Nieteraz

, Tytuł książki: „Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze” Autor: Kot Nieteraz Kategoria: Poradnik, satyra Data ...