poniedziałek, 27 czerwca 2022

„Latające anioły”, Danielle Steel


Tytuł książki: „Latające anioły”
Autor: Danielle Steel
Kategoria: Literatura obyczajowa
Data premiery: 18.05.2022
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 312
Wydawnictwo LUNA
Moja ocena: 4/5

"Latające anioły" to powieść pełna emocji, o odwadze i sile, jaką miały w sobie kobiety. To historia o młodziutkich, lecz bardzo walecznych kobietach, które powinny cieszyć się życiem, odkrywać świat i poznać smak prawdziwej miłości. Lecz tym kobietom nie było dane zaznać zbyt wielu radosnych momentów w życiu. W jednej chwili poukładany świat legł w gruzach, gdy rzeczywistość została przyćmiona rozpoczętą wojną. Kobiety podjęły ryzykowną decyzję o byciu podniebnymi pielęgniarkami po to, by wykazać się patriotyzmem, walczyć o swój kraj i ludzi – bez względu na wszystko. 

"Latające anioły" to książka, która nie porwała mnie od pierwszych stron. Na samym początku nużył mnie styl autorki i bardzo brakowało mi wyrównanych proporcji pomiędzy dialogami bohaterów, a przedstawieniem fabuły w formie narracji. Miałam wrażenie, że przez nikłe dialogi lektura jest "sztywna" i pozbawiona emocji. Jednak gdy coraz bardziej zagłębiałam się w lekturę, to moje odczucie minęło i historia zaczęła mi się podobać. Z zainteresowaniem śledziłam losy dziewczyn z różnych stron świata. Wspólnie z nimi przeżywałam ich każdą chwilę radości i rozpaczy. Bardzo polubiłam te odważne i buntownicze anioły i ostatecznie uważam lekturę za udaną, mimo trudnego początku. 

"Latające anioły" to powieść o wielkiej odwadze, o kobiecych marzeniach, wytrwałości w dążeniu do celu. To powieść o kobietach - bohaterkach, z których każda z nich była inna, zarówno z charakteru jak i wyglądu, ale łączył je jeden cel - ratować ludzkie życie, mimo wszystko.

Za współpracę i egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu LUNA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze”, Kot Nieteraz

, Tytuł książki: „Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze” Autor: Kot Nieteraz Kategoria: Poradnik, satyra Data ...