niedziela, 11 września 2022

„Mikrowyprawy z Warszawy. 57 nieoczywistych wycieczek, które uratują twój weekend”, Monika Masalska, Seweryn Masalski


Tytuł książki: „Mikrowyprawy z Warszawy. 57 nieoczywistych wycieczek, które uratują twój weekend”
Autor: Monika Masalska, Seweryn Masalski
Kategoria: Turystyka i podróże
Data premiery: 27.07.2022
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 256
Wydawnictwo Znak
Moja ocena: 5/5

"Mikrowyprawy z Warszawy" to jak sama nazwa wskazuje książka na temat podróży. Podróże małe i duże, do miejsc, których większość z nas prawdopodobnie nie zna i jeszcze nie odkryła. Być może myślicie sobie: "Co ciekawego można zobaczyć w okolicach Warszawy, na Mazowszu? Przecież tutaj nie ma nic interesującego". A jednak! Nawet nie wiecie, w jak dużym jesteście błędzie. Ja sama nie dowierzałam, dopóki nie przeczytałam. J

Autorzy książki, rodzice trójki dzieci to doświadczeni w bojach podróżowania ciekawi świata ludzie. Swoją pasją do zwiedzania zakątków w Polsce zarażają swoje latorośle i chwała im za to. Wspólnie odkrywają miejsca, które często są na wyciągnięcie ręki, a człowiek nawet nie wie o ich istnieniu. Autorzy pokazują, że Warszawa i mazowieckie nie takie straszne i ponure jak je malują, a od intensywnego i głośnego życia w Warszawie można oderwać się w weekend wyruszając poza nią. I nie muszą być to dalekie i nużące wycieczki. Wystarczy się rozejrzeć, aby dostrzec perełki architektoniczne, bajkowe ogrody oraz piaszczyste plaże i na chwilę oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości. W końcu nie ma nic lepszego dla odstresowania niż kontakt z naturą.

"Mikrowyprawy z Warszawy" to według mnie skarbnica świetnych pomysłów na spędzanie wolnego czasu. To dużo ciekawych treści okraszonych pięknymi zdjęciami zawartych w pigułce. Bardzo podobała mi się ta lektura ze względu na jej zawartość i przystępność. Czytając miałam wrażenie, jakby moi dobrzy znajomi polecali mi ciekawe zakątki do zwiedzenia. Czuję się zainspirowana i już nie mogę się doczekać, aż odkryję miejsca, o których mowa jest w książce. Serdecznie polecam książkę wielbicielom wycieczek, tym, którzy nie mają pomysłu na spędzanie czasu oraz tym, którzy interesują się Warszawą i okolicami.

Za współpracę i egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Znak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze”, Kot Nieteraz

, Tytuł książki: „Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze” Autor: Kot Nieteraz Kategoria: Poradnik, satyra Data ...