sobota, 4 listopada 2017

O-czytane - Czas start!

Witam wszystkich! Mam na imię Alicja i od dziś zaczynam swoją przygodę na blogu książkowym :). W planach mam pisanie osobistych opinii na temat przeczytanych książek. Pomysł ten chodził mi po głowie już od dłuższego czasu, jednak dopiero dzisiaj podjęłam kroki, żeby zrealizować swój mały - wielki cel. Jak mówi przysłowie: "Lepiej późno, niż wcale" - więc jak pomyślałam, tak zrobiłam ;). Mam nadzieję, że moje wpisy chociaż troszeczkę kogoś zainteresują i zachęcą do przeczytania danej książki ;). Moim celem, a zarazem marzeniem jest ocena książek, poprzez umieszczanie wpisów na niniejszym blogu. Chętnie nawiążę kontakt i współpracę z autorami, blogerami i wydawnictwami. Zależy mi na współpracy w zakresie oceny, rekomendacji i patronatów. Może to wygórowane marzenia, biorąc pod uwagę, że jestem "świeżynką" i to mój początek przygody z blogiem książkowym, ale kto nie próbuje, ten nie zyskuje ;). Najbardziej interesuje mnie literatura dla kobiet, czyli romanse i powieści obyczajowe, ale nie pogardzę również literaturą faktu, literaturą piękną (obcą i polską) oraz powieściami o tematyce fantastycznej.
To by było na tyle w moim pierwszym wpisie :). Życzę wszystkim spokojnej nocy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze”, Kot Nieteraz

, Tytuł książki: „Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze” Autor: Kot Nieteraz Kategoria: Poradnik, satyra Data ...