czwartek, 3 marca 2022

„Ta książka naprawi Twoje życie”, Helen Thomson


Tytuł książki: „Ta książka naprawi Twoje życie”
Autor: Helen Thomson
Kategoria: Psychologia, rozwój osobisty
Data premiery: 16.02.2022
Okładka: miękka
Liczba stron: 352
Wydawnictwo MUZA
Moja ocena: 4/5

Czy istnieje gotowa recepta na udane życie? Co robić, żeby mniej się stresować, szybciej się uczyć i optymalnie zadbać o zdrowie? Niestety nie ma gotowej rady na cudowne i piękne życie. Życie to pasmo niespodzianek, różnych ludzi na naszej drodze i wydarzeń, które nie zawsze są pozytywne. Jak dążyć do zdrowej harmonii i ładu w codziennym życiu? 

"Ta książka naprawi Twoje życie" to nietuzinkowy poradnik-nieporadnik. Dlaczego tak piszę? Ponieważ autorka na początku książki sama mówi, że to nie jest poradnik. Czym więc jest ta książka? To zbiór wskazówek i naukowych danych na temat ludzkiego mózgu, emocji i zachowań. W książce znajdziemy 12 rozdziałów, które poruszają ważne sfery naszego życia, autorka jednak podkreśla, że nie ma gotowych recept na poprawę jakości życia. Wszyscy różnimy się od siebie i do osiągnięcia tego, co nas zadowoli każdy potrzebuje troszeczkę czegoś innego. 

Powiem szczerze, że bałam się tej książki. Myślałam, że będzie to nudny poradnik z górnolotnymi słowami i trudnymi pojęciami. Jakież było moje zaskoczenie, gdy tylko zaczęłam jego lekturę. Nie dosyć, że autorka w bardzo przystępny i ludzki sposób opisuje różne obszary, to te treści czytało mi się naprawdę przyjemnie. Ja osobiście znalazłam w tej książce dużo ciekawych treści, poznałam zagadnienia z naukowego punktu widzenia podane w przejrzysty sposób i poczułam nić zrozumienia z autorką. Polecam Wam lekturę tej książki, jeśli szukacie bardzo przystępnego poradnika.  

Za współpracę i egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu MUZA

4 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie nie ukrywam. Jestem ciekawa tym bardziej jeśli książka jest napisana w prosty i przystępny sposób dla zwykłego śmiertelnika. Sama często sięgam właśnie po książki psychologiczne :d


    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie bardzo mnie przekonuje. Nie jest to mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń

„Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze”, Kot Nieteraz

, Tytuł książki: „Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze” Autor: Kot Nieteraz Kategoria: Poradnik, satyra Data ...