sobota, 20 listopada 2021

„Zanim wyznasz mi miłość”, Cykl: Tajemnice, tom 1, Magdalena Kordel


Tytuł książki: „Zanim wyznasz mi miłość”, Cykl: Tajemnice, tom 1
Autor: Magdalena Kordel
Kategoria: Literatura obyczajowa, romans
Data premiery: 30.06.2021
Okładka: miękka
Liczba stron: 400
Wydawnictwo Znak
Moja ocena: 3,5/5

Jesteście zwolennikami wyznawania prawdy, jakakolwiek by ona nie była, czy jednak lubicie małe sekrety i tajemnice? Ja wychodzę z założenia, że lepsza gorzka prawda, niż słodkie kłamstwa. Wiadomo, że niektórymi sprawami nie chcemy się dzielić, ale szczerość wobec osób, które są nam bliskie jednak powinna być priorytetem.

Ewelina to dziewczyna, która wiedzie spokojne życie u boku kochającej babci. Życie wnuczki i babci toczy się niespiesznym torem, jednak nad ich domem pojawiają się ciemniejsze chmury. Nie wszystko wygląda na takie, jakie jest, a przeszłość kryje za sobą nierozwiązane tajemnice, które mogą skutecznie skomplikować życie.

"Zanim wyznasz mi miłość" to książka, wobec której mam trochę mieszane odczucia. Po pięknej okładce i obiecującym tytule spodziewałam się ciepłej historii z elementami zaskoczenia. Niestety im bardziej zagłębiałam się w lekturę książki, tym czułam się przytłoczona mnogością dialogów, które były w moim odczuciu zapychaczami i nie wnosiły nic do tej historii. Gubiłam się w tym wszystkim i nie bardzo wiem, jakie miało być przesłanie tej powieści. Ostatecznie poczułam sympatię do babci Adeli oraz Muszki i zaciekawił mnie koniec historii, który może być obiecującym początkiem drugiego tomu.

Dla mnie książka "Zanim wyznasz mi miłość" to misz-masz, w którym można się nieco pogubić. Choć pod koniec lektury miałam wrażenie, że akcja nabrała rumieńców i niektóre wątki można było jakoś powiązać, to niestety w moim odczuciu nie była to historia na jaką liczyłam. Historia ma w sobie ciepło i nutkę tajemnicy, ale zabrakło mi przejrzystości i lekkości w tym wszystkim, coś mi tutaj nie do końca zagrało. Może w drugim tomie będzie lepiej? 

Za współpracę i egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Znak

4 komentarze:

  1. Mam tą książkę i zapewne, kiedyś do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytana. Zanim zacznę czytać drugi tom, znów muszę wrócić na chwilę do pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

„Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze”, Kot Nieteraz

, Tytuł książki: „Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze” Autor: Kot Nieteraz Kategoria: Poradnik, satyra Data ...