niedziela, 30 grudnia 2018

THE BEST OF 2018


Rok 2018 nieubłaganie dobiega końca. Dla wielu z nas to okres podsumowań i noworocznych postanowień na nowy rok. Dla mnie osobiście był to czas obfitujący w różnorodne książki. Niektóre z nich bardzo mi się podobały i zapadły mi w pamięć na długo, a inne nieco mniej. Z tego powodu postanowiłam zrobić listę moich ulubionych książek przeczytanych w 2018 roku. Jeśli nie mieliście okazji przeczytać tych książek, może to będzie dla Was zachęta na nowy rok. 😊

✮ THE BEST OF 2018 ✮


„Światło w cichą noc” Krystyna Mirek

„Zakazany układ” K.N. Haner

„Ogród Zuzanny” (tom 1) Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska

„A gdyby tak...” Sylwia Trojanowska

„Troje na huśtawce” Natasza Socha

„Czereśnie zawsze muszą być dwie” Magdalena Witkiewicz

„Wszystkie pory uczuć. Zima",  „Wszystkie pory uczuć. Wiosna", "Wszystkie pory uczuć. Lato" Magdalena Majcher

„Niebo na własność” Luke Allnutt

„Wszystko, czego pragnęliśmy” Emily Giffin

„Lato z ciotką spirytystką” Danuta Korolewicz

„Singielka w Londynie” Marta Matulewicz

„Sponsor” (tom1) K.N. Haner

„Och, Elvis!” Marika Krajniewska

"Listy(nie)miłosne” Natalia Sońska

„Moja irlandzka piosenka” Anna Olszewska

"Nasze małżeństwo” (przedpremierowo) Tayari Jones

4 komentarze:

  1. Ładnie, u mnie też już jest, z dzisiaj, zobacz sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, widziałam Twoje książkowe podsumowanie. :)

      Usuń
  2. Na pewno przeczytam " Troje na huśtawce" i "Czereśnie zawsze muszą być dwie". :) Życzę równie dobrej listy w przyszłym roku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czereśnie zawsze muszą być dwie" bardzo mi się podobały. :) Dziękuję serdecznie i pozdrawiam! :)

      Usuń

„Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze”, Kot Nieteraz

, Tytuł książki: „Kot na szczęście. Czyli dlaczego kociarze to najwięksi szczęściarze” Autor: Kot Nieteraz Kategoria: Poradnik, satyra Data ...