Rok 2018 nieubłaganie dobiega końca. Dla wielu z nas to okres podsumowań i noworocznych postanowień na nowy rok. Dla mnie osobiście był to czas obfitujący w różnorodne książki. Niektóre z nich bardzo mi się podobały i zapadły mi w pamięć na długo, a inne nieco mniej. Z tego powodu postanowiłam zrobić listę moich ulubionych książek przeczytanych w 2018 roku. Jeśli nie mieliście okazji przeczytać tych książek, może to będzie dla Was zachęta na nowy rok. 😊
✮ THE BEST OF 2018 ✮
„Światło w
cichą noc” Krystyna Mirek
„Zakazany
układ” K.N. Haner
„Ogród
Zuzanny” (tom 1) Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
„A gdyby
tak...” Sylwia Trojanowska
„Troje na
huśtawce” Natasza Socha
„Czereśnie
zawsze muszą być dwie” Magdalena Witkiewicz
„Wszystkie
pory uczuć. Zima", „Wszystkie pory uczuć. Wiosna", "Wszystkie pory uczuć. Lato" Magdalena Majcher
„Niebo na
własność” Luke Allnutt
„Wszystko,
czego pragnęliśmy” Emily Giffin
„Lato z
ciotką spirytystką” Danuta Korolewicz
„Singielka w
Londynie” Marta Matulewicz
„Sponsor”
(tom1) K.N. Haner
„Och, Elvis!”
Marika Krajniewska
"Listy(nie)miłosne” Natalia Sońska
„Moja
irlandzka piosenka” Anna Olszewska
"Nasze małżeństwo” (przedpremierowo) Tayari Jones
Ładnie, u mnie też już jest, z dzisiaj, zobacz sobie :)
OdpowiedzUsuńDziękuję, widziałam Twoje książkowe podsumowanie. :)
UsuńNa pewno przeczytam " Troje na huśtawce" i "Czereśnie zawsze muszą być dwie". :) Życzę równie dobrej listy w przyszłym roku.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam :)
"Czereśnie zawsze muszą być dwie" bardzo mi się podobały. :) Dziękuję serdecznie i pozdrawiam! :)
Usuń